Norite būti gražūs ir gerai jaustis vasarą? Nepamirškite vartoti kalcio

apie KALCIO naudą

Po žiemos ir pavasario sezonų, žmogaus organizmui dažnai trūksta įvairių vitaminų ir mineralinių medžiagų, tarp jų, ir kalcio. Kalcis vasaros metu ypač reikalingas ne tik tam, kad sustiprintume kaulus, juk aktyviai leisdami laisvalaikį, dažnai susižeidžiame, bet ir tam, kad plaukai ir nagai būtų sveiki.

Kalcis - mineralas, kurio žmogaus organizme yra daugiausiai

Rekomenduojama kalcio paros norma priklauso nuo amžiaus: ikimokyklinio amžiaus vaikams - nuo 500 iki 800 mg, 9-18 metų amžiaus - apie 1300 mg, 19-50 metų - apie 1000 mg, vyresniems nei 50 metų - apie 1200 mg. Moterims nėštumo ir kūdikio žindymo metu - 1200 mg. Kalcis - viena svarbiausių medžiagų, kad organizmas galėtų normaliai funkcionuoti. Kalcis yra kaulų, nagų, plaukų, dantų pagrindas ir jo trūkumas gali labai neigiamai veikti. Jei organizme trūksta kalcio, žmogus tampa nervingesnis, sutrinka širdies veikla, medžiagų apykaita, ima lūžinėti nagai, susilpnėja kaulai, plaukai tampa sausi, kraujuoja dantenos. Jei kalcio trūksta vaikystėje, padidėja rizika susirgti rachitu (Rachitas (rachitis) - tai ankstyvojo amžiaus vaikų liga, pasireiškianti medžiagų (ypač fosforo, kalcio) apykaitos sutrikimu). Taip pat svarbu žinoti, kad kalcio vartojimas skiriasi priklausomai nuo žmogaus lyties, amžiaus, fizinės būklės.

Ar pakanka tik vartoti produktus, kuriuose yra kalcio?

Svarbi mityba, kurios metu gautumėte kalcio. Kalcio turi ne tik pieno produktai, bet ir šios daržovės: pupelės, brokoliai, kopūstai, švieži krapai, bazilikas, petražolės, špinatai, marinuotos alyvuogės, džiovinti abrikosai, lazdyno riešutai. Tačiau su maistu gaunamo kalcio kiekio neužtenka. Tiems, kurie nori, kad kalcį organizmas įsisavintų greičiau, reikėtų vartoti kalcio papildus, nes kai negauname reikalingo kiekio kalcio, būtino atlikti gyvybines organizmo funkcijas, organizmas pasisavina jį iš kaulų. Todėl papildomas kalcio vartojimas padės išlaikyti reikiamą jo kiekį kraujyje ir papildys atsargas kauluose Kalcio vartoti reikėtų nepamiršti nėštumo, žindymo laikotarpiu ir vyresniems žmonėms, kurių kaulų struktūra pradeda kisti. Norite numesti svorio? Jei į savo mitybos racioną neįtraukėte pakankamai kalcio turinčių produktų, taip pat turėtumėte vartoti kalcio papildus, nes laikydamiesi dietos negausite pakankamai mineralinių medžiagų.