Natūralios priemonės, kuriomis galima stiprinti vaikų imunitetą

apie VAIKŲ sveikatą

Kiek ir ko yra būtina suvartoti augančiam organizmui?

Imuniteto stiprinimui žolininkai aktyviai rekomenduoja - ežiuolės arbata. Taip pat labai svarbu, kad maistas būtų gausus vitaminų. Vaikas privalo valgyti daug vaisių ir daržovių. Naudingiausia šiuo metų laiku vaikams valgyti obuolius. Galima alternatyva - bananai. Patartina suvalgyti bent vieną ar du vaisius per dieną.

B grupės vitaminai taip pat yra labai svarbūs augančiam organizmui. Šių vitaminų galime rasti stambesnio malimo grūdiniuose produktuose (pvz. juodoje duonoje). Nepamirškite į vaikų racioną įtraukti tinkamą kiekį daržovių. Jose yra gausu medžiagų, kurios stiprina organizmą. Galima vartoti ir maisto papildus ,,Tedžio uogos braškių skonio".

Lietuvoje yra įprasta vaikams duoti daugiau pieno produktų. Reiktų būti atsargesniems ir nepersistengti. Vaikui užtektų 50 g sūrelio per dieną, tačiau piktnaudžiauti 2 -3 vienetais nederėtų. Taip pat pakanka 100 g vištienos, kad vaikui per dieną baltyminio maisto susidarytų apie 150 g. Suaugusiems tokio kiekio nereikia. Žmogui, kuris yra vyresnis, nei 30 metų užtenka tik 100 g baltymų. Daugelis klaidingai mano, kad žiemą valgydami riebų maistą saugo organizmą. Jeigu mityboje nebus pakankamai vitaminų (o jų reikia daugiau, didesniam maisto kiekiui), tai rezultatas bus tik persivalgymas, bei nusilpęs imunitetas.

 

Žolininkės Ksaveros Vaištarienės patarimai vaikų imuniteto stiprinimui

Subalansuota mityba yra raktas į stiprų imunitetą

Norint stiprinti vaikų imunitetą, maisto racionas turėtų būti toks:

  • daržovių 300-400 g., vaisių 200-300g.,
  • angliavandenių 200g. (duona arba ryžių košė arba grikių),
  • baltyminio maisto 150 g (šis kiekis turi būti suvalgytas ne iš karto, bet mažiau per du patiekalus).

Vartojant daug gyvulinės kilmės maisto, didesnis krūvis tenka organizmo kepenims, inkstams, žarnynui. Todėl yra patartina dažniau vartoti tokias stiprinančias ir organizmą valančias priemones kaip kiaulpienes, dilgeles , melisa, raudonėlis ir čiobrelis. Kiaulpienės lengvai skystina kraują, gerina jo cirkuliaciją ir malšina galūnių šalimą. 

Veiksmingasis receptas vaikams nuo kosėjimo ir užkimimo

Šį receptą Amerikietis natūropatas Džavris aprašė knygoje „Medus ir jo produktai".

  1. Pavirti citriną su žieve penkias minutes.
  2. Ištraukus atvėsinti.
  3. Perpjauti per pusę,
  4. Išspausti sultis į 200-250 g. talpos indą (sulčių bus dvigubai daugiau nei įprastai iš citrinos, nes pavirus iš gilesniųjų sluoksnių vanduo pritraukia daugiau antioksidantų).
  5. Į citrinos sultis įmaišyti vieną šaukštą vaistinėje įsigyto glicerino.
  6. Įmaišyti medaus, kad bendra mišinio masė siektų indo viršų.
  7. Šią masę reiktų duoti vaikui per dieną kokius 3-4 šaukštelius sučiulpimui.

Pasak žolininkės, šis vaistas yra labai efektyvus. Vieną tokį indelį suvartojus, kosėjimas dažniausiai praeina.

VISOS SAVAITĖS laidos apie vaikų imunitetą