Šeimos gydytojas – imunitetas bus stipresnis, jei tinkamai pailsėsite

apie IMUNITETO stiprinimą

Rudenį gauname mažiau saulės šviesos, rečiau laiką leidžiame gamtoje, tad organizmui būtina gauti vitaminų, mikroelementų. Šiuo metų laiku galime stiprinti imunitetą rudens teikiamomis gėrybėmis

Šeimos gydytojas Andrius Kudirka sako, kad žmonės imunitetą turėtų stiprinti eidami miegoti reguliariu laiku - tai vienas iš svarbiausių dalykų, padedantis atsipalaiduoti ir pailsėti, bei sustiprinti organizmą. Imunitetas silpsta, kai žmogus sau skiria per mažai laiko, įninka į darbus, dažnai būna pavargęs, mieguistas. Tad, jei per įtemptą dienotvarkę neturite, kada pailsėti, reikėtų nepamiršti kiekvieną dieną vartoti 2l skysčių, valgyti vaisius ir daržoves. Iš daržovių ir vaisių (ypač citrusinių) žmogus gali gauti labai daug vitaminų, kurie stiprina imunitetą. Svarbu, kad organizmas gautų baltymų, riebalų, angliavandenių - iš varškės, žuvies, kiaušinių ir kt. produktų.

Gydytojas pataria saikingai vartoti saldumynus, nes organizmas, kiekvieną dieną gaunantis daug cukraus - neigiamai veikia imunitetą. Jei jaučiate, kad jūsų mityba nepilnavertė, nespėjate pasigaminti valgyti, negeriate pakankamai skysčių, vartokite vitaminus - B ir C.

Imunitetas silpsta ir nuo rūkymo, dažno vaistų vartojimo, ypač antibiotikų, tad atkreipkite dėmesį į savo gyvenimo būdą, stenkitės gyventi pilnavertį ir sveiką gyvenimą, sportuokite, eikite pasivaikščioti, kuo dažniau kvėpuokite grynu oru. Kiek laiko būti lauke - priklauso nuo temperatūros. Tai ypač svarbu vaikams, šaltą dieną lauke nepatartina ilgai būti. Organizmą stiprina ir grūdinimasis. Kiekvieną rytą prauskitės šaltu vandeniu, persiliekite kontrastingu dušu.

Labai retai žmonės gali turėti genetines imuniteto ligas, bet jos dažniausiai atsiranda vaikystėje ir diagnozuojamos vaikų gydytojų.

Nepamirškite - kad vienas svarbiausių dalykų, stiprinantis organizmą - gera nuotaika.

Norite paklausti gydytojo? Klauskite ir Jums bus atsakyta!