BIJOTE SUSIRGTI GRIPU? VARTOKITE SVEIKATOS TYRĘ IR VITAMINŲ TURTINGĄ MAISTĄ!

apie IMUNITETO stiprinimą

Geriausia gripo profilaktika - darbo ir poilsio režimo laikymasis, pastovus mankštinimasis, grūdinimasis ir daug žalio, gyvo maisto - teigia sveikos gyvensenos žinovė Nijolė Degutienė. Pervargę, į lauką neišeinantys, mankštos pertraukų nedarantys, sėdimą darbą be jokio pajudėjimo dirbantys žmonės, yra mažiau atsparūs bet kokiai infekcijai. Visi žino šias paprastas tiesas, bet ar nėra taip, kad jei kažkuris visa tai daro, aplinkiniai mano, kad jis keistuolis. O tam keistuoliui nei gerklę skauda, nei sloga kabinasi, nei gripas kasmet užpuola.

Sustiprėkite vartodami sveikatos tyrę

Šaukštas kasdieninis, ir išvengiam peršalimų - teigia sveikos gyvensenos  žinovė.

Dedame į smulkintuvą:

1 citriną su luobele - (prieš tai nušveičiame, supjaustome),

1 stiklinę spanguolių,

galvą česnako,

2-3 mažąsias imbiero ataugėles (5-8cm),

medaus pagal skonį, 2-4 šaukštus.

Viską susmulkiname, dedame į stiklinį indą, užsukame ir laikome šaltai.  0,5  val. prieš valgį suvalgome 1 šaukštą, užgeriame gurkšneliu vandens.

Šios tyrės negaminkime daug, kad būtų visada kuo šviežesnė. Nuo  laikymo   silpsta gerosios savybės. Nejausite česnako visiškai, nors jo čia  yra  labai  daug. Tai būdas suvalgyti žalio česnako visai jo nejaučiant. Visos sudėtinės  dalys yra imunitetą stiprinančios,  ypatingai naudingos.

Susirgus gripu - svarbu gerti daug arbatų, skatinančių prakaitavimą

Jei jau susirgote gripu, svarbu neperšalti. Nes pats gripo virusas, įėjęs į kūną, vis tiek turi pergyventi savo visas stadijas, bet jei dar ir sušalsime, galime susirgti gerklės, plaučių uždegimu, bronchitu. Dažnai ir pajuntame šių ligų požymius. Tada plaučių audinį stipriname gysločių, islandiškos kerpenos arbatomis. Gerai yra sukelti prakaitavimą. Tam geriame aviečių, liepžiedžių arbatas. Peršalus organizmą stiprina kraujažolių, čiobrelių arbatos. Kai gresia plaučių uždegimas, gysločių ir čiobrelių arbatą geriame kuo karštesnę - keturis penkis kartus per dieną, šaukštelis mišinio puodeliui vandens. Kai jaučiamės blogiau, pirmą dieną geriame kas valandą, po pusę puodelio.

Jei kantriai gulėsite lovoje, mesite visus darbus, jokio peršalimo ir nebus. Jei gripas užpuolė, kai jau buvote peršalę, tada labai svarbu gydyti peršalimą.

Dėl gripo pakilusios aukštos temperatūros geriau nepulti numušinėti, leisti jai pakilti iki 39-39.5 laipsnio ir toje būsenoje pabūti bent jau pusę valandos - valandą. Didelė tikimybė, kad daug virusų nuo temperatūros žus ir jūsų ligos eiga po to bus daug lengvesnė.

Atstatyti jėgas padės vitaminai ir mikroelementai

Labai gerai jėgos atsistato valgant daug vitaminų ir mikroelementų turintį maistą. Daugiausiai vitaminų ir mikroelementų turintys produktai yra kviečių gemalai, medaus korio nuopjovos, kurias nupjauna dideliu plonu peiliu, kad atidarytų korio akeles, jūros kopūstai, juodosios alyvuogės. Tada gerai valgyti ir tuos vaisius ir daržoves, tas kruopas ir tuos riešutus, kurie visko turi daugiausiai: kivi, paprikas, graikinius riešutus, avižas, grūdų sėlenas, linų sėmenis, avokadus. Pagerkite tik ką išspaustų daržovių ir vaisių sulčių.

Labai gerai veikia toks paprastas dalykas - gilus kvėpavimas. Visą sirgimo periodą ir po to kasdien po 2-3 kartus pakvėpuokite giliai užlaikant plaučių apatinėje dalyje orą. Per 5 skaičius įkvėpkite išpučiant pilvą ir užpildant plaučių apačią, užlaikykite orą dar per 5 skaičius ir per tris skaičius iškvėpkite. Pradžioje bus nelengva , padarykite po 3-4 kartus, o paskui įkvėpimų skaičių didinkite.