OMNIVA pranešimas

 

Koronavirusui plintant Lietuvoje, toliau siekiame užtikrinti maksimalią savo darbuotojų bei klientų sveikatos apsaugą ir imamės visų galimų prevencinių priemonių. Siuntų skaičius nuo karantino paskelbimo išaugo 40–50 proc., tad, kad galėtume dar saugiau pristatyti verslo klientams adresuotas siuntas – mažinti socialinį kontaktą, nuo kovo 25 d. koreguojame siuntų pristatymo tvarką kurjerinio serviso verslo klientams.

 

Svarbūs pasikeitimai kurjerinio serviso siuntų pristatymo tvarkoje

 

C2C (Privatus klientas – privatus klientas).

 

Privatiems siuntėjams neteikiamos kurjerinės paslaugos.

Privatiems gavėjams skirtos el. parduotuvių ar kt. siuntos su kurjeriniu pristatymu automatiškai peradresuojamos į artimiausią laisvą paštomatą.

Visas per dideles kurjerines siuntas, kurių negalime nukreipti į paštomatus, nes jos netelpa į paštomato skyrelį, vežame į adresą privatiems klientams jau dabar o nuo 03.25 vežame bekontakčiu būdu. 

B2B (Verslas – Verslui) kurjerines siuntas ir toliau pristatome adresatui įprasta tvarka (nuo 03.25 pristatymas bekontakčiu būdu)! 

B2C (Verslas – privatus gavėjas) kaip ir minėjome anksčiau, nuo 03.16 d. pristatymo į adresą paslaugos neteikiame. Tokias siuntas nuo 03.16 nukreipiame į artimiausią laisvą paštomatą.  

Visas per dideles kurjerines siuntas, kurių negalime nukreipti į paštomatus, nes jos netelpa į paštomato skyrelį, vežame į adresą privatiems klientams jau dabar o nuo 03.25 vežame bekontakčiu būdu. 

Paštomatinio serviso siuntos 

Kaip vyksta paštomatinių siuntų grąžinimas?

Visas per dideles paštomatines siuntas, kurios netelpa į paštomato skyrelį, ne rečiau kaip  1 kartą per savaitę grąžiname siuntėjui (siekiant sumažinti socialinių kontaktų skaičių).

Per 7 dienas iš paštomatų neatsiimtos siuntos ir grąžinamos (netikusios) prekės, grąžinamos siuntėjui ne rečiau kaip 1 kartą per savaitę, siekiant sumažinti socialinių kontaktų skaičių. 

NB! Paštomatinio serviso siuntos, netelpančios į gavėjo nurodytą paštomatą dėl padidėjusio siuntų kiekio, yra nukreipiamos į artimiausią laisvą paštomatą. 

Bekontaktis siuntų pristatymas 

Siuntos gavėjo prašoma pasirašyti ne ant skenerio ekrano, o ant siuntos etiketės

Siekiant kaip įmanoma labiau sumažinti tiesioginį kontaktą bei užtikrinti, kad kiekviena siunta saugiai ir laiku pasiektų adresatą, laikinai keičiame siuntų priėmimo bei perdavimo tvarką. Nuo šiol į siuntos pristatymo vietą atvykę kurjeriai, vietoje prašymo pasirašyti skaneryje, gavėjo prašys pasirašyti ant siuntos etiketės (lipduko). Kurjeris parašą nufotografuos ir įkels į sistemą. Tai bus patvirtinimas apie gautą siuntą.

Siuntos pristatymo į adresą metu vietoje gavėjo parašo skeneryje OMNIVA kurjeris nufotografuos jo parašą ant siuntos pakuotės!

Kaip tai vyks?  

  • Kurjeris visada išlaikys bent 2 m atstumą nuo gavėjo.
  • Kaip įprasta, kurjeris visuomet paklaus siuntą priimančio asmens vardo ir pavardės bei įrašys šią informaciją į gavėjo laukelį. Tam, kad gavėjui netektų liestis prie kurjerio skenerio ekrano, vietoj parašo skeneryje elgsimės taip:
  1. Kurjeris, prieš padėdamas siuntą gavėjui, paprašys jo atsitraukti per 2 metrus.
  2. Gavėjui atsitraukus, kurjeris padės siuntą.
  3. Kurjeris paprašys gavėjo pasirašyti ant siuntos etiketės tušinuku ir atsitrauks 2 metrus.
  4. Kurjeris nufotografuos siuntos etiketę su gavėjo parašu.
 

 

Kitos mūsų rekomendacijos

 

 

 

Kviečiame privačius klientus solidarizuotis 

Skatiname privačius klientus kuo greičiau atsiimti siuntas iš paštomato, kad suteiktume galimybę prekes pristatyti didesniam skaičiui žmonių į patį artimiausią paštomatą.Visų OMNIVA paštomatų ieškokite čia.

 

 

 

 

 

Primename, kad „Omniva LT“ administracija dirba nuotoliniu būdu iki kovo 30 d., situacijai pasikeitus šis terminas bus pratęsiamas, tačiau bendrovė dirba įprastiniu režimu.

 

Jeigu turite bet kokių papildomų klausimų – kviečiame kreiptis į jūsų vadybininką.

 

Būkite sveiki,
Omniva Lietuva