ES projektai

  

UAB „Domus naturae“ investicijos į e. komercijos diegimą


UAB „Domus naturae“ įmonė pradėjo įgyvendinti 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų programos veiksmų 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų COVID-19 pandemijos sukeltai krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas aplinką tausojančiam, skaitmeniniam ir tvariam ekonomikos atsigavimui“ priemonės Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“ projektą UAB „Domus naturae“ investicijos į e. komercijos diegimą“, bendrai finansuojamą Europos sąjungos struktūrinės paramos ir įmonės lėšomis. Šio projekto įgyvendinimo metu planuojama sukurti e. komercijos modelio sistemą, leidžiančią klientams skirtingose šalyse įmonės produkcijos užsakymus atlikti būtent tai šaliai pritaikytoje elektroninėje parduotuvėje, o taip pat sukurti mobiliąją aplikaciją, kurią klientai galės įsidiegti savo įrenginiuose.

Projekto įgyvendinimo metu įdiegti klientų savitarnos sprendimai leis ženkliai padidinti pardavimų užsienio rinkose apimtis, o taip pat padidins mobiliuosius įrenginius naudojančių pirkėjų lojalumą bei mobiliaisiais įrenginiais atliekamus produkcijos pardavimus.


Projekto biudžetas – 38 505,00 EUR. Iš Europos regioninės plėtros fondo skirta finansavimo suma sudaro 28 878,75 EUR.

 

Projekto trukmė – 2022-02-09 iki 2022-08-07.

UAB „Domus naturae“ - Lietuvoje ir užsienyje žinomų maisto papildų gamintoja. Savo veiklą įmonė pradėjo 1992 m. ir šiuo metu gamina vitaminų ir maisto papildų linijas, tokias kaip „Gamtos namai“, „Nature House“, „First Effect“, ZIPPY®, TRIOPLAN®, „Balans Set“ ir kt.